ח"כ מיכאל ביטון: "האוצר התחייב לי להציג תוך שבועיים תוכנית לעסקים"

אסתי פלד No Comments on ח"כ מיכאל ביטון: "האוצר התחייב לי להציג תוך שבועיים תוכנית לעסקים"

ראש ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתייחס לתוכנית הכלכלית שמדירה את החלשים והעימות בין ח"כ דוד אמסלם לנשיאת בית המשפט העליון

צילום: פלאש 90
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכאל ביטון התראיין הערב (חמישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס למאבק מול משרד האוצר למען השכבות החלשות, "אני מאמין בדרך שלי, אם נאמר לעודד עבודה, אז שמונים אחוז מהנשים החרדיות עובדות וחמישים אחוז מהגברים עובדות ולצערי רובם בשכר מינימום. אני מגיע מירוחם ודימונה, ובא האוצר ונותן הטבות מס למעמד הנמוך הכי פחות והם מקבלים רק בסוף השנה".

עוד הוסיף, "לכן אנחנו דורשים שמקבלים שכר נמוך יקבלו מענקים מיידית וגם לא יקבלו רק 250 אלה הרבה יותר. וגם עסקים זעירים צריכים לקבל פיצוי ולראות עד כמה הם נפגעו".

"אני קיבלתי התחייבות שתהיה תוכנית לעסקים תוך שבועיים, אני יבדוק מה אנחנו נקבל בתוכנית. אנחנו מתמקדים בתוכנית הכלכלית לעסקים, הגדלת שכר עבודה למקבלי שכר נמוך. ותשלום הטבות מס מיידי ולא בסוף השנה".

ביטון התייחס לעימות בין ח"כ אמסלם לנשיאת העליון שהואשמה בהדרת מזרחיים, "אני כבן ירוחם רוצה לראות שופטים שגדלו בדימונה, ירוחם, חצור. יש עבודה במערכת המשפט למנוע עיוותי דין, ועינויי דין. אבל הורי לימדו אותי שאתה מחליט אם אתה ואהבת לרעך כמוך או הפוך".

עוד הוסיף, "בית המשפט העליון מכיר שהמדינה יהודית ודמוקרטית. כעת הוויכוח הוא אם רק יהודית, או רק דמוקרטית או גם וגן ואני דעתי כך. אני לא מתבייש להגיד שאנחנו במדינה יהודית דמוקרטית היחידה".



0 תגובות